Formy obsługi klienta
Należy pamiętać, że cena za obsługę klienta nie może być zbyt wygórowana i była ukształtowana na racjonalnym poziomie, zapewniającym odpowiedni przychód firmy i atrakcyjną cenę produktu lub usługi.
Do przykładów różnych form obsługi klienta można zaliczyć:[1]
- zaoferowanie korzystnych zasad finansowych oraz kredytowych,
- zapewnienie dostawy w określonym terminie,
- unowocześnienie techniki związanej z fakturowaniem, tak by wyjść naprzeciw wymaganiom klienta,
- oddanie do dyspozycji klientów fachowych i rzetelnych przedstawicieli pionu sprzedaży,
- powiększenie możliwości związanych ze sprzedażą wysyłkową,
- udostępnienie materiałów wspomagających prezentacje oferowanych produktów,
- pomoc w instalacji produktu (np. rolety zewnętrzne),
- utrzymanie na odpowiednim poziomie stanu zapasów części zamiennych.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz