Na tym blogu poruszane będą zagadnienia związane z obsługą klienta. Blog został przeniesiony z platformy blogowej zamkniętej przez wp.pl z dniem 31.03
W kilku słowach można stwierdzić, że prawidłowo skonstruowany program obsługi klienta powinien składać się z trzech grup elementów, do których zaliczamy: elementy przedtransakcyjne, elementy transakcyjne i elementy potransakcyjne. Oprócz wymienionych elementów obsługi klienta, w literaturze wskazane są również cztery elementy rozpatrywane z punktu widzenia logistycznego, do których zaliczamy: czas, niezawodność, komunikację i wygodę.
Analizując temat obsługi klienta należy stwierdzić, że w wirtualnym świecie, który charakteryzuje się łatwością zmiany elektronicznego dostawy, poziom zadowolenia klienta z obsługi jest niezwykle istotny i ma bezpośrednie przełożenie na lojalność konsumenta.
W kolejnych wpisach będziemy poddawać głębszej analizie rozległy temat obbługi klienta ze szczególnych naciskiem na sprzedaż internetową.
Zapraszam również do zapoznania się z treścią moich innych blogów a zwłaszcza z blogiem poświęconym dystrybucji, Zapraszam
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz