O co chodzi czyli przenosiny w nowe miejsce

Na tym blogu poruszane będą zagadnienia związane z obsługą klienta. Blog został przeniesiony z platformy blogowej zamkniętej przez wp.pl z dniem 31.03

 W kilku słowach można stwierdzić, że prawidłowo skonstruowany program obsługi klienta powinien składać się z trzech grup elementów, do których zaliczamy: elementy przedtransakcyjne, elementy transakcyjne i elementy potransakcyjne. Oprócz wymienionych elementów obsługi klienta, w literaturze wskazane są również cztery elementy rozpatrywane z punktu widzenia logistycznego, do których zaliczamy: czas, niezawodność, komunikację i wygodę.

Analizując temat obsługi klienta należy stwierdzić, że w wirtualnym świecie, który charakteryzuje się łatwością zmiany elektronicznego dostawy, poziom zadowolenia klienta z obsługi jest niezwykle istotny i ma bezpośrednie przełożenie na lojalność konsumenta.

 

 W kolejnych wpisach będziemy poddawać głębszej analizie rozległy temat obbługi klienta ze szczególnych naciskiem na sprzedaż internetową.

 

 Zapraszam również do zapoznania się z treścią moich innych blogów a zwłaszcza z blogiem poświęconym dystrybucji, Zapraszam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Logistyka procesów produkcji - system MRP, OPT, KANBAN, BOA, FZ, CAD, CAP, CEA, CAM, CIM - rolety podtynkowe

Logistyka procesów produkcji Logistyka w procesach produkcyjnych obejmuje zarządzanie przepływem strumieni materiałowych w proces...